Ulubieńcy Sierpnia

  • Hej kochani :* 




Dziś napiszę o moich ulubieńcach Sierpnia. Wakacje się skończyły a ja zaczynam ostatnią klasę, będzie to ciężki rok ponieważ matura, ale też będzie to fajny czas.  Ulubieńcami Sierpnia to :

     PIELEGNACJA

  • Moim Pierwszym jest Aloes Holika, który  jest bardzo dobry. Bardzo nawilżał moją skórę twarzy, która bardzo potrzebowała tego nawilżenia oprócz tego też chłodziła oparzenia słoneczne. Nie podrażnił mi twarzy ani nie dostałam po nim żadnego uczulenia. Serdecznie go polecam wam kochane. 
  • Drugim moim ulubieńcem pielęgnacji  to pilingi z   Body Boom    , który jest bardzo fajny ponieważ ujędrnia ciało, ściera naskórek stary oraz ma zwalczać cellulit. Wiele wariantów zapachowych oraz jest małych saszetkach które nie są drogie i są wydajne ale też są również duże , starczające na dłużej. 





  • Moim Ostatnim ulubieńcem z tej części to maseczka do twarzy nawilżająca czyli babuszka agafi która jest kojąca oraz nawilżająca. Mocno pachnie miętą co nie każdemu może pasować.      
  • I ostatnim z pielęgnacji jest moja szczotka myjąca do twarzy, która się sprawdza jest dobra jak na szczotkę z biedronki i z niską ceną. 

Makijaż  

  • Baza z Bielendy, która jest rozświetlająca. Bardzo fajnie trzyma się na niej makijaż i spełnia swoją funkcję. 
  • Puder z ekocery, który kupiłam i jest rewelacyjny. Matuje, utrwala i pomimo białego koloru nie zostawia białej poświaty . 
  • I ostatnim kosmetykiem to fixer z tej samej marki co baza. Po psiknięciu na twarz staje się ona delikatna i gładka jak za 12 zł  to polecam. 
  Jestem ciekawa czy wy testowaliście te kosmetyki i czy wam się spodobały, przypasowały. Dawajcie komentarze a ja odpowiem.

Komentarze

  1. Z twojego zestawienia znam żel też go bardzo lubię :)
    Co do pudru mam mieszane uczucia mam wrażenie, że mi mógł cerę wysuszać ale ja mam mieszaną ale wrażliwą.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten peeling jest naprawdę świetny :) Dostałam go w prezencie i nie potrafię się z nim rozstać :) Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre produkty znam są spoko :) Ale i tak nie zastąpią tego co robi dla mnie naturalny olej kokosowy oraz arganowy :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już niedługo zaczynam ostatni rok studiów to dopiero będzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować Aloes i tą maseczkę :) Mam oczyszczającą z tej samej firmy i mega ją lubię! Z chęcią przetestowałabym też ten fixer :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie puder. Wydaje się być fajny ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty