MILAN GIRL

Hejjj Kochani !! 



Dziś post o wyjeździe do Włoch a docelowe miejsce to MEDIOLAN, stolica mody. Był to wyjazd ze szkoły który trwał 3 tygodnie z okazji Praktyk. Wyjazd odbył się w Kwietniu ale jeśli pisze posta to warto o tym napisać . Było bardzo fajnie miałyśmy hostel pod nazwą Wiedzmy. Wyjazd był z projektu ERAZMUS+. Z Erazmusa ogólnie byłam w 2 krajach takich jak Portugalia oraz Chorwacja. W Mediolanie byłam z moimi koleżankami z klasy, bardzo fajnie się bawiłyśmy i poznałyśmy nowe obyczaje, język oraz jedzenie. Powiem wam, że  odznaczyłam sobie kolejny kraj w mojej mapie podróżniczej. Uwielbiam podróżować a wy napiszcie w komentarzu czy wy też i czy wam się spodobał post. Serdecznie was zapraszam na mojego instagrama . https://www.instagram.com/_nikolkafasolka_/







Komentarze

  1. Świetna fotorelacja! Byłam we Włoszech, aczkolwiek nie miałam okazji odwiedzić Mediolanu :/ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Jeszcze nie byłam w Mediolanie na razie jedynie Wenecja zaliczona. :D

    PinkPebble♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam we Włoszech, ale niestety nie w Mediolanie :(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty z czarnym pasują idealnie świetna stylówka :D Również czesto noszę te kolory razem :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na wyjazd ze szkoły to naprawdę świetny! :) Pytałaś o mój wygląd bloga, więc ja mam zainstalowany szablon z pipdig. Kupiłam go i instalacja była już w cenie :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty